Friday, November 13, 2009

Posten och Dan Brown och stickat

Jag har något på posten att hämta. Det är ett P & P-paket, men eftersom jag är med i både pyssel och prassel så vet jag ju inte från vem det är. Under morgonen så blir det ett besök på ICA för att hämta ut det. Can't wait!

Läser senaste Dan Brown - mannen vet ju hur man skriver spännande. Vore det inte för det så skulle jag nu (100 sidor in i boken) sen länge ha lagt ifrån mig boken för inte är den bra.

Är nästan klar med den ena av Ninnis vantar. Om jag inte hade varit så lat så hade båda varit klara för länge sedan. Ida har begärt både vantar och mössa av mig. Snarast - eftersom det är kallt. Stickorna får väl glöda i helgen.

1 comment:

Marjolein said...

hello.

i was wondering why you didn't log on on postcrossing for 29 days. I have sent you a card 51 days ago and I have sent you a message to ask if it didn't arrived, but you didn't reply me :( please send me a message.

best wishes,

Marjoleintg on postcrossing.