Saturday, November 14, 2009

Lördag morgon uppdatering

Ninnis vantar är klara, så nu väntar Ida på att hennes ska bli klara - pronto!!!

Har börjat med en mystery crochet hos Sarah London. Tror att jag har köpt för lite garn, vilket är tråkigt. Jag har nämligen köpt garn till min pocket & pyssel-kompis också och föreslagit att hon ska göra denna sak. Nu virkar jag febrilt för att se om jag behöver köpa ett nystan till och skicka till henne på måndag. Det vore ju oerhört pinsamt om garnet inte räcker ...

Halvvägs in i boken av Dan Brown - tycker fortfarande likadant.

Vävstol !!!! Jag har tackat ja till en vävstol!!!! Vad tänkte jag på? Var ska jag ha den? Kommer jag någonsin att väva? Hjälp! Men jag vill ha den ...

Det är lördag idag, så kl 16 bänkar jag mig framför tv:n för att se SSK-DIF. Heja Djurgården! Annars ska jag städa (hur kommer det sig att det aldrig är städat, trots att jag har städat dagen innan) - och pyssla. Ska försöka få i ordning mitt pysselrum så att det går att använda.

No comments: