Friday, November 6, 2009

Morden i SVT

Nå hur gick det? Såg ni mig i tv i onsdags?

Om inte så finns det faktiskt en chans till genom SVT Play

För att ni ska kunna se mig så bör ni veta det här: Scenen är när rättsläkaren är på väg in i gruvan och går genom en klyfta. På vänster sida ser ni en björk och efter björken står det tre personer. Jag är den som står sist!!!
Om ni inte orkar titta på hela filmen, så spola till ca 3.05 - strax därefter kommer JAG! Avsnittet finns tillgängligt till den 13 januari 2010 - sen är det försent att kolla på mig.

Om jag ska vara ärlig så orkade jag inte se hela episoden. Gör ni? Jag såg ca 20 minuter av den och kände mig vilsen i pannkakan. Kanske bör man ha sett avsnitten av graven för att hänga med ...

Avsnittet handlar om: Ett lik hittas i ett gammalt vattenfyllt schakt på Skärsö, en före detta militärö i Stockholms skärgård. Fyndet visar sig ha kopplingar till kriminalkommissarie Cege Ljungs första fall för nästan 25 år sedan. Cege samlar sin specialgrupp för att lösa fallet, men tiden är knapp, snart går preskriptionstiden ut. I rollerna: Kjell Bergqvist, Göran Ragnerstam, Annika Hallin, Cecilia Nilsson, Jens Hultén m.fl. Manus: Cilla Börjlind, Rolf Börjlind. Regi: Anders Engström.

3 comments:

Minna och Töserna said...

Skrattar... Du är för skön... jag missade det i tv, men NU har jag och Ella tittat på dig på svt play och yep... there you are!!! Super härligt med en skådespelare i familjen *go Hanna, go Hanna*

Kristin / Krisse said...

Haha, jag såg allt din röda tröja mamma! ;D

Anonymous said...

Hej!

Var spelades scenen in?