Wednesday, November 18, 2009

Dagens andra promenad

Så där, nu har jag hunnit med dagens andra promenad. I morse tog vi en 20-min promenad i solskenet. Sen har regnet öst ner, men nu när det var uppehåll så skyndade jag mig ut. Jag gick uppför Trappgatan (fjärde gången) ...

Stegräknaren är på 10.550 steg.

I mitt horoskop står det att jag inte kommer att vara nöjd med min prestation imorgon - vilket jag tolkar som att vi inte kommer att gå speciellt mycket ;-) Däremot kommer jag att träffa massa trevliga människor, så vi kanske sitter på ett café hela dagen.

5 comments:

Minna och Töserna said...

Vadå? Sitta på café??? Tssss... dream on big sis!

Minna och Töserna said...

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa vad snäll du är!!!!!!

svartanova said...

Vilken superfin blogg du har! Jag misstänker att det är du som har skickat alla underbara paket till mig...?

Tack snälla för alla tre, för alla fina böcker, pärlor och saker som har förgyllt mina höstdagar. Vad glad jag är att du skickade mig garnet till sarah london's projekt!

Ha det riktigt gott!
Stor kram, Annelie

Minna och Töserna said...

Det ska vara 15 grader o soligt... Jag ska vara lättklädd!!!

svartanova said...

Jag kan tänka mig att det går åt en hel del garn till att göra hela julkalendern. De skulle nog också vara fina att samla sina julkort i, tror du inte?