Wednesday, November 25, 2009

Julklappspåse large

En bok om dagen ska anordna ett bokbyte igen. Det är ännu inte försent att vara med om du vill. Tänk vad mysigt det vore att få ett paket i brevlådan nu under den mörka årstiden!

* Vad gör du helst på fritiden? Jag skulle bli mycket förvånad om folk inte skriver läser på den här frågan. Jag läser mycket, men jag gillar också att handarbeta (virka, brodera (ej korsstygn), scrappa, göra kort, sticka ... ). Just nu funderar jag mycket på hur jag ska göra det juligt hemma, men det kanske ger sig eftersom Pernilla Wahlgren börjar med sitt julprogram ikväll. LOL

* Samlar du på något? Vykort kan man väl säga. Jag gillar att både skicka och få vykort.

* Favoritfärg? Om jag måste rådbråka min hjärna så blir det nog grönt, men jag gillar andra färger också. Det beror mer på vilken nyans det är, än på vilken färg det är.

* Teve-serier som du uppskattar? Jag ströföljer flera, men om jag ska nämna en som jag verkligen gillar så är det Bones. Däremot så har jag hittills inte gillat några av böckerna jag läst som Kathy Reichs har skrivit.

* Favoritfilm? Eller: vilken slags film gillar du bäst? Tittar oerhört sällan på film. Jag är mer för sport på tv.

* Föredrar du te eller kaffe? Vilken smak? Dricker både ock. Gillar grönt te med olika smaker.

* Vilket slags godis tycker du bäst om? Lakrits - och nu har jag inget godislöfte. Hint hint!!!

* Stjärntecken? Våg

* Något som du verkligen skulle avsky att få i ett paket till jul? Kan inte komma på någonting, kanske går jag in och uppdaterar bloggen senare.

* Något som du verkligen skulle bli glad över att få i ett paket till jul? Inslagna paket.

Eventuella allergier eller födoämnesval (vegan, t.ex.)? Inga alls, du får skicka vad du vill. ;-)

No comments: