Friday, November 20, 2009

Först

Endast Minna och jag kan åka till Paris - och hamna i Lübeck.

Endast Minna och jag äter Maryland cookies och jordnötter till lunch - eftersom maten är slut på flyget.

Endast Minna och jag åker till Paris för att se Eiffeltornet - och kommer inte närmare än 500 m ifrån.

Endast Minna och jag sätter oss på flyget hem - och det blir 30 min försenat eftersom hälften av passagerarna saknas.

Endast Minna och jag åker till Paris med en restid på över 13 timmar (vi glömde bilresan Minna) - och är i Paris 1.40 min.

Endast Minna och jag hinner med att se Triumfbågen och Eiffeltornet - på den korta tiden.

Endast Minna sätter sig på planet hem för att beställa macka till middag - bara för att upptäcka att det inte finns någon mat alls. Passagerarna på planet ner åt up ALLT.

Endast Minna och jag - har JÄTTEKUL TROTS ALLT!

Minna - 12994 steg fick vi ihop igår, varav 7000 under Parispromenaden/sprinten.

2 comments:

sussu said...

later som en intressant upplevelse som ni aldrig kommer att glomma :)

floria said...

Hahaha! Det blir inte alltid som man tänkt sig :-)