Monday, February 25, 2008

Hittar inte garn - I didn't find yarn

Jag började på mina Sockamania februari strumpor i lördags och hade inget passande garn. Allt som jag har är alldeles för randigt och jag var rädd att hjärtat skulle försvinna.
SÅ jag köpte garn i Södertälje, inte riktigt det jag ville ha, men mindre randigt än vad jag hade själv.
Gissa vad snopen jag kände mig i morse när jag hittade precis rätt garn i två olika härliga nyanser - HEMMA! när jag var inne i mitt pysselrum i morse. Suck!

Dessa strumpor kommer att vara för stora för mig. Ett tag funderade jag på om dessa skulle bli de första som jag ger bort - men icke! De passar mig även om de är stora.

I just started the Sockamania february socks on Saturday and didn't have suitable yarn. All my sock yarn are too striping so I was afraid that the heart would disappear.

So I went and bought yarn, not the color I would have liked but it was the least striping that I could find. Started knitting and am now on the foot of the first sock.
Guess what? This morning I found suitable yarn in my OWN house. And two different balls of yarn that I would have loved to make these socks from ... Maybe some other time.

These are going to be to big for my feet. At one point I thought that maybe I would share the socks with someone who has bigger feet, but nah - I can use them even if they are a bit big.

No comments: