Tuesday, February 12, 2008

Hemligt paket - mystery parcel

Jag fick mitt paket i torsdags, men magsjukan har gjort att jag inte klarat av att blogga om det ännu. Nedan ser ni mitt ganska platta paket från Skottland.

I got my mystery parcel last Thursday, but my stomach flu prevented me from blogging about it. Below you can see my rather flat parcel from Scotland. Vem hade kunnat tro att det kunde innehålla så mycket? En underbar strumpbok av Cat Bordhi. Garn, stickor som lyser i mörkret, ett underbart brev, färga ditt eget garn ...
Synd att jag inte mådde bra när det kom.

Who could have imagined that the flat parcel held so much? A wonderful sock book by Cat Bordhi, yarn, needles that light in the dark, a wonderful letter, dye your own yarn ..
I was so disappointed that I was sick when it arrived and I couldnt start playing with it right away



No comments: