Monday, February 11, 2008

11 februari - 11 February

Idag är första dagen av fyra jag mår som vanligt på morgonen. Jag har stannat hemma för att ta det lugnt och äta ordentligt (för första gången sen jag blev magsjuk). Sov till 12.20 idag. Vi har haft en jobbig natt för Ida är magsjuk. Hon började spy 3.31 och har gjort det många gånger sedan dess. Första gången hann hon inte till toaletten utan spydde bredvid sängen. Säger bara spaghetti!

Jag har tagit en promenad nu på eftermiddagen. Gick Långsjörundan. Solen skiner, det är sex grader varmt och jag blev helt slut.

Today is the first day of four when I feel as normal in the morning. I am still staying home because I want to take it easy and eat properly (for the first time since I got the stomach flu). Slept til 12.20. We have had a rough night because Ida has gotten the stomach flu. She started puking at 3.31 AM and has done it a lot ... First time she didnt make it to the toilet but puked beside the bed. I will just say - spaghetti!

I took a walk in the afternoon. Walked Långsjöround. The sun is shining, it is six degrees Celsius warm and I am exhausted after the walk that took 35 min.

1 comment:

Anonymous said...

Se till att krya på dig, magsjuka är inget vidare att ha. Garn, tyg och annat pyssel är mycket roligare att ha, så gör dig av med magsjukan fort som tusan.