Sunday, February 3, 2008

29 januari

Det här var dagen som var hemsk. Det var dagen där jag mötte en läkare som sa att han inte kunde hjälpa mig för att jag inte ville cykla till jobbet, att jag var en dålig mamma med mera.
Det här var dagen då jag blev knäckt och kränkt.
Det här var dagen då jag grät och grät i två dagar över hans ord.
Bilderna är dock från Stendörren. Innan jag åkte hem så åkte jag till Stendörren och tog en promenad i blåsten. Sen hade jag ork någ att åka och hälsa på in underbra äldsta dotter för att äta lunch med henne på Trosas enda kina-restaurang.

This the awaful day. This was the day when I met a doctor who told me that he couldn't help me because I didn't want to cycle to my work, that I was a bad mother etc.
This was the day when I broke down and felt violated.
This is the first day of two days of crying over his behaviour.
The photos are from Stendörren. Before I went home I took a walk here on a rather windy day. after the walk I had the strength to go and visit my lovely daughter for a lunch in Trosa.




No comments: