Tuesday, January 3, 2012

2 januari

En bra dag igen. Kan inte vara lyckligare över mina bra dagar.

Bestämde mig för att ta en promenad redan på förmiddagen. Visste att om jag väntar till eftermiddagen så kommer det att vara kört. Antingen så blir vädret sämre eller så händer något annat så jag inte kommer iväg. Gick bort till gamla Bengtås, nya XL bygg - för att köpa ett nytt handtag till ytterdörren.
Vädret var inte alls så dåligt som det såg ut inifrån. Var ute 50 minuter och njöt av varje minut. Det blåste och duggade - men vad uppfriskande det var. Imponerad av mig själv - två promenader efter varann. Köpte handtag, men måste ha nya skruvar. Dessa var lite för korta. Så det blir en ny promenad igen.

God mat idag igen. Ninni stod för maten och gjorde pasta med lax och skagenpanna, samt en god sallad. Den innehöll precis allt det vanliga, men också avocado och selleri. Gissa vem som kommer att ha en god matlåda imorgon?
Ida fick pasta och prinskorv.