Wednesday, April 2, 2008

Tisdagspromenad - Tuesdaywalk

Det här är från min "korta" promenad igår. Solen sken, fåglarna kvittrade. I söndags när jag gick här så fanns det fortfarande is. När jag gick på spongen så såg det ut som om molnens skugga "rann över isen", men efter ett tag så insåg jag att det var mina steg som flödade ut i isen och försvann. Såg jättehäftigt ut, men inget man kunde fota.

This is from my "short walk" yesterday. The sun was shining, the birds chirping. I walked here on Sunday too and there was still ice on the lake. At first I thought I could see the clouds ripple in the ice, but then I understood that it was my steps that rippled through the ice. It was neat to see, but nothing you could photograph.
På höger sida så kan du se var det fanns is.
On the right side you can see where there is ice on the lake.
Jag gick 14265 steg. I walked 14265 steps.

No comments: