Saturday, April 19, 2008

Telefonsvarare - answering machine

Internet är ju fantastiskt. Jag har precis ägnat en stund för att hitta Mona och Jean-Marcs telefonnummer. Mona är Björns moster. De bor i Frankrike och jag funderar på att åka dit i sommar med barnen. Men jag tänkte först kolla om vi kan sova där eller inte. De var inte hemma utan det var telefonsvarare. PÅ FRANSKA. Men jag hörde orden Jean-Marc et Monika, så jag hoppas det kom rätt. Sen kom ett pip och efter det talade jag in mitt meddelande på svenska. Hoppas att det funkade så.

 

Internet is so fantastic. I have spent a moment and located the phone number of Mona and Jean-Marc. Mona is Björns aunt. They live in France and I am thinking about going there with the kids this summer. But first I want to see if we can stay in their apartment. They were not home, but an answering machine went on. He spoke FRENCH and all I could understand was Jean-Marc and Monica so hopefully I got to the right people. Then a beep and after that I spoke my message in Swedish. I hope it worked.

No comments: