Wednesday, April 9, 2008

decoupage

Här kommer bilderna från gårdagens decoupage. Den med fjärilen ska jag ge
bort. Jag har en arbetskompis som fyller 60 år och jag kände för att göra en
tavla till henne. Jag var inte riktigt säker på att det skulle bli så bra så
att jag kunde ge bort det, men tänkte att om det inte blir det så får jag
väl köpa något. Jag tycker att det blev så bra!
Fotona är inte de bästa. Ljuset var inte det bästa imorse kl 6 inomhus.

Here are the photos from yesterday. The one with the butterfly I will give
away. I have a co-worker who turns 60 today and I wanted to make something
for her. I wasn't sure it would turn out good, in which case I would have
bought her something. I think they turned out good. The photos are not of
the best quality. The light wasn't the best around 6 AM indoors.

No comments: