Sunday, December 20, 2009

Lite klart - Somethings are finished

Väntar på att barnen ska komma hem. De har åkt till Södertälje för att handla och när de kommer hem ska vi till Gryts kyrka för en gudstjänst. Jag är alltid nervös när Pelle kör. Jag vet att han köra, men trots det så är jag orolig. Så fort telefonen ringer så tror jag att något har hänt, men det har det inte. Sist var det någon som ville jag skulle köpa 3 nr av Allt om Resor och på köket skulle jag få tre stycken knivar. Huh!!

Av bilden med en del av mina julklappar som ska göras - är två stycken klara.

I am waiting for the children to come home. They are in Södertälje for some christmas shopping and when they get home we are going to Gryts church for a sermon. I am always nervous when Pelle drives. I know he can drive, but still there is that nagging feeling. As soon as the phone rings I think something has happened, but it never has. When the phone rang now it was just a seller who wanted me to subscirbe on a travel magazine and as a bonus I would get three knives.

The photo below with Christma presents I am making - two of them are finished.

No comments: