Monday, December 28, 2009

Jag har inte vunnit - I have not won

Suck, det är måndag morgon och jag ska åka till jobbet snart. Jag har nämligen inte vunnit några miljoner ännu så jag måste fortsätta jobba.
Ikväll ska vi till svärmor och jag har stickat pulsvärmare till henne. Det blev lite fel. Den ena är större än den andra, men eftersom det fortfarande går att använda dessa så får hon dem i alla fall.

Sigh, it is Monday morning and I am going to work soon. I still have not won millions so I can stay home.
Tonight we are going to mother-in-law and I have knitted her wrist warmers as Christmas present. They turned out wrong. One of them is for some strange reason longer than the other. Since they are still wearable I am going to give them anyway, otherwise I don't have anything to give her.

No comments: