Tuesday, June 9, 2009

Jisses - vad länge

... det har gått sen jag bloggade sist. Tiden den bara flyger iväg.

Sitter just nu tillsammans med mina scrapvänner. Några scrappar, några gör kort och själv sitter jag och virkar. Har gjort klart en amiguramikatt som bara behöver ögon och just nu virkar jag på ett slott som ska bli julklapp till Ella. Det gäller att vara ute i tid.

Mycket har hänt sen sist:
  • Ida har varit med i en teater som spelades fem gånger på Elektron.
  • Ninni har konfirmerat sig
  • Snabba syster Sanna har sprungit maraton. Hon sprang så fort så ingen såg henne ... (utom Ida och Pelle)
  • Syster Lyx har fått en liten underbar bebis: Isabel Rose
  • Jag har varit på nationaldagsfirande och tittat på folkdans ;-)
  • Jag har varit röstmottagare på EU-valet
  • Jag har varit på rugby-EM. Damerna mötte Spanien och VANN!
  • DIF har i alla fall vunnit en match ;-)
  • Jag har sett vildsvin

No comments: