Wednesday, August 15, 2007

På morgonen

... om man inte har klätt på sig och vill duscha - vad vill man då inte vara med om?

Jo, att det kl. 7.30 kommer hantverkare som skall hålla på med avloppet. Visserligen är det bra, för vi har stopp i både köks- och duschavloppet så det behöver ju åtgärdas - men det blir ju ingen dusch.

De var här igår och kunde inte fixa det. Nu var de här i 25 minuter och nu har de åkt iväg för att hämta ett nytt vattenlås.

Nåja, det blir ingen dusch men nu ska jag iväg till Strängnäs.

Ha en bra dag

2 comments:

Freja said...
This comment has been removed by the author.
Freja said...

Hej där Min ex-Hemliga Vän! Eftersom jag har varit bortrest några veckor passade det ju bra att du var lite sen med paketet, då hade jag ju något att se fram emot när jag kom hem.