Tuesday, August 28, 2007

28 augusti

Sitter i en utbildninglokal i Tvålfabriken. Vi ska lära oss att skriva för digitala medier.

Kl är snart nio och jag har hunnit gå 669 steg.

Hade hantverkare hemma imorse. Han kom med en katalog och jag ska välja vilket golv jag vill ha i köket. Han hade varit och lämnat katalogen igår och pratat med Pelle. Det fanns två markerade golv och enligt Pelle var det de golv som de rekommenderade. Det visade sig att han hade markerat de sidor som jag kunde välja golv ifrån. Jag är lite sugen på skiffer, så han skulle ringa och kolla vad det kostar för mig att få skiffergolvet. Jag får ju betala mellanskillnaden själv.

En positiv nyhet fanns dock. Det är inte hela diskmaskinen som läckte utan bara en slang som hade kommit i kläm, så Nicklas skulle kolla med rörmokaren om det gick och fixa och vad det skulle kosta. Han kollar också vad det kostar att fixa vattenutkastaren samtidigt.

Nu börjar folk komma så jag får sluta blogga.

Heja utmaningen!!!

1 comment:

Minna och Töserna said...

OM ETT ÅR?
HUR HAR DU LYCKATS MED DET? PÅ MIN SIDA STÅR DET 2012-09-01...