Thursday, August 30, 2007

Dag 2 - 10073

Idag kom både jag och syrran upp i över 10.000 steg. Underbart!!!!

Lyckades äta bra, ända till kvällen.

Då kom nämligen Tobbe. Krisse låg i sitt rum och tittade på tv, då hon hörde någonting utanför. Hon vågade inte kolla, så Ida fick kolla och fick en chock. Utanför, på stegen stod Tobbe som skulle skoja med Krisse. Han hade helt överraskande kommit för att hälsa på ;-)

Så då åkte de ner till Statoil för dottern var sugen på chips. Jag ville inte ha någonting när hon frågade, men när hon kom tillbaka så visade det sig att hon hade köpt chips till mig ändå. Visst är hon snäll och gullig?

Så eftersom det fanns chips, så åt jag ju chips - fast om man ser det positiva i det hela så var det gott och jag åt inte hela påsen.

1 comment:

Minna och Töserna said...

Wow - vad duktig du var!!! Vad duktiga VI var *wow, wow, wow* Heja, heja, heja!!! Vi fixar det här... du gick ju dubbelt upp!!! Hurra, hurra, hurraaaaaaaaa!!!