Saturday, August 11, 2007

Efterlängtade bilder

Visst får du plats att skära om jag ligger här ute på kanten? ser Kurris ut att tycka.
Nåja, jag lyckades skära och det här är slutresultatet eller rättare sagt det här är svaret på frågorna:
Vad är det som är klart, finns på min blog och är lila? Jo, Minnas duk.

Här kommer det jag har hunnit brodera på mammas julklapp. Gissa det om ni kan!

Sudden och Morot. Båda ligger och spinner, medans stackars Morot försöker amma. Han fick hålla på ganska länge innan Sudden tröttnade totalt.

Den ritade löparen som jag broderade klart idag. Nu ska den bara fållas.
Ännu en kattbild, Sudden och Morot.

Morot: Jag har nog förstått hur det ska göras. Jag har sett hur de andra katterna gör - om matte sitter vid datorn, så lägger vi bara oss på den så att hon inte kan göra någonting.




No comments: