Monday, August 20, 2007

Crazy

Hej,

Det är crazy på jobbet. Så mycket folk har besökt oss nu på eftermiddagen. Det har varit böcker, beställningar, fjärrlån, pratstunder o.dyl.

Klockan är 14.40 och jag är helt slut. Kan faktiskt bero på att jag också har lyckats få urinvägsinfektion. Inte alls roligt. Har försökt ringa till vårdcentralen och få en tid, men deras telefonkö är full. Man ska antingen ringa senare under dagen eller återkomma imorgon. Suck!

Igår åkte vi nämligen på en liten kryssning till Åbo, jag, Ninni och Ida (samt K och T, fast de hade gjort en egen bokning). När jag satt på terminalen började jag känna mig konstig och sen satt jag fast i hytten i princip i fem timmar. Tack och lov hade de en sjuksköterska som kunde säga att jag skulle dricka vatten (det visste jag redan), men att jag skulle ha i mycket citron i vattnet (visste jag inte) så jag skickade ner barnen till baren för att hämta citronklyftor och efter fem timmar kunde jag lämna hytten ;-)

4 comments:

sussu said...

porsche o tält hade jag ju inte ens tänkt på, vad bra idé! :) hur går det med k och t? kramz!

Freja said...

Oh fy, så jobbigt!
Krya på dig!

Minna och Töserna said...

Hej syrran...
Mår du bättre nu? Har det gått över?

Minna och Töserna said...

Ang dina kommentarer på min sida ;-) Nej, har ju ingen mirakelkur... tyvärr... men jag gick in på www.tappa.se och kikade... verkade intressant! Tycker ABSOLUT att vi ska göra det tillsammans!!! Båda två lyckas och sen händer ngt och vi är på ruta 1 igen, eller hur? Hmmmm, ska klura på hur vi ska fixa det!