Monday, August 13, 2007

14.24

Vad gör jag på jobbet? Det har visat sig att hemma ligger ett paket och väntar på mig, med allt jag behöver för att börja på mysteriesjalen. Suck och jag jobbar 2.5 timmar till.
Vill ju hem - NU.

Best. lite böcker via Bokus:

- 1 st Celtic Knots For Beaded Jewellery
- 1 st Charmed Knits
- 1 st Country Living Crafting Vintage Sty...
- 1 st Holiday Knits
- 1 st Positively Postcards
- 1 st Roliga stickboken
- 1 st What's a Ghoul to Do?: A Ghost Hunt...

Bara handarbetsböcker förutom den sista, som är något helt annat.

Läser just nu "Intet" av Janne Teller. Jag ska nämligen på möte i Strängnäs på onsdag och då ska vi ha bokprat om just den boken tillsammans med Katarina Kuick. Mötet handlar om "Bookworms" som är Sörmlands namn på projektet med bokklubbar på bibliotek. För vår del är det Margareta som skall hålla i det, men hon kan tyvärr inte gå - så jag hoppar in istället för henne.

"Ingenting har någon betydelse,
det har jag vetat länge. Så
det är ingen idé att göra något,
det har jag just kommit på."

14.32 - Jordbävning i Hållsta?
Nyss ringde Krisse och sa att hela huset hade skakat.

1 comment:

Minna och Töserna said...

Hej du... kan kolla om jag hittar sånadär här i södertälje, gör det imorgon, ska till föräldragruppen så då kan jag passa på ;-)