Saturday, October 10, 2009

Jobbigt, jobbigt - Tough times

Jag har en katt som inte mår bra - så just nu sitter mina barn utanför Animalen i Trosa och hoppas på att det öppnar kl. 10. Han har haft diarre ett tag, men jag trodde det berodde på fodret. Nu när vi bytte så har han mått mycket bättre och gått upp i vikt.
I morse så bara låg han på golvet och orkar inte röra sig. Så jag har ringt och ringt ... Bagarmossen kan vi åka till, men det tar en stund dit. Animalen ska ha öppet idag, enligt Bagarmossen - men deras telefonsvarare säger någonting annat. Så om inte dom öppnar kl 10 så är det Bagarmossen som gäller.
Själv är jag tvungen att jobba så i bilen sitter Pelle, Ninni och Ida. Och här sitter jag, orolig över katten och barnen.

I have a cat that doesn't feel to well - so right now my kids are sitting outside Animalen in Trosa, hoping that it will open at 10 AM. Morot has had diarrhea, but I thought it was due to change of food. So when I went back to his old food, he has been better and gained weight. This morning we found him laying on the floor and he doesn't have the energy to stand up. So I have been calling and calling. Bagarmossen said that we could come there, but it is far away. Animalen is supposed to have open today, so that is where the kids are. They should open 10 AM, but if they don't then they will have to drive to Bagarmossen. Myself I have to work, so in the car is Pelle, Ninni and Ida. And here I am, worried sick about the cat and my kids.

2 comments:

Ingalill said...

Men men djursjukhuset i Kungens Kurva då? Är där också stängt på lördagar......

Det är jobbigt med sjuka djur! Hoppas att allting ordnar sig. Läser mer i din blogg senare idag för att få en uppdatering.

Anonymous said...

Hannah, sweetie, you are doing the best you can with what you have to work with. You are all a family taking care of each other, and you just try to pick the best solution. You're doing it right. Let us know how it goes, please! God be with you all.