Friday, October 16, 2009

Idioti - I am stupid

Imorgon ska mina systerdöttrar döpas och jag har fått för mig att jag ska göra deras presenter. Nu när jag har börjat göra dem, så måste jag erkänna att jag inte hade någon aning om vad jag gav mig in på. För ett tag sedan såg jag ett snyggt hjärt-hänge hos Martha Stewart och det är det jag ska göra, med swarovski-kristaller. Det är det jag försöker göra, men mindre ....

Tomorrow my nieces are going to be christened and I thought I would make my own presents. Now that I have begun, I am beginning to be very unsure of what I am doing. I saw the Martha Stewart show when she made a beautiful heart pendant using swarovski-crystals. And that is what I am trying to do, but smaller ...

1 comment:

Su said...

Martha Stewart will always leave you feeling not-good-enough. Watch her at your own risk! She is so perfect! :-)