Saturday, October 10, 2009

Förlåt, förlåt, förlåt

säger jag till min hemliga pocket & prassel vän.
Jag var så säker på att jag hade tackat för september-paketet. Jag har ju fotat det och kaffet hade jag med mig till Bokmässan - men inte någonstans på min blogg finns detta tacket. Det är ju hemskt!!! och jag sitter här med röda kinder.
Den hemska förklaringen är att inlägget sitter som ett utkast och har aldrig publicerats.
Boken om promenader här runt om Stockholm är perfekt! Och kaffet var jättegott. Det höll mig vaken när jag körde till Bokmässan. Vi stannade till vid Stavsjö och fikade och det var precis vad jag behövde.

1 comment:

Anonymous said...

Vad glad jag blir att paketet blev bra :) Jag var ett tag bekymrad att jag hade skickat paketet till fel adress, men det hade jag ju inte. Vilken tur, nu kommer nästa paket fram med ;)

/Din hemlige bokvän