Wednesday, September 26, 2007

26 sept kl. 23.51

Så där - nu är jag och T i Vänersborg hos hennes syster K. Det är 387 km hit och jag har kört i nästan ett streck. Vi stannade till och åt på McDonalds. Ja, du läste rätt. Vi åt på McDonalds.

Nu sitter jag i sängen och skriver i denna blog. Med hjälp av telias support lyckades jag äntligen få igång min trådlösa bredband ;-)

Jag har också börjat sticka på Bernat Boa Key-hole scarf, mönster och garn fick jag från min hemliga vän.

När jag packar så är jag rädd att jag ska få tråkigt, så jag har alltid med mig extra saker.

Hur många stickningar har jag med mig idag?

a) 0 st
b) 2 st
c) 4 st

Hur många böcker har jag med mig idag?

a) 0 st
b) 1 st
c) 3 st

Tänk på att jag åkte onsdag kväll och kommer hem fredag kväll. Dvs sover borta två nätter.

Rätt svar:
Stickningar: 4 st - var tom tvungen att åka förbi ICA och köpa strumpstickor
Böcker: bara en, men Bokmässan är ju full med böcker.

hur många böcker tror ni att jag kommer att ha med mig hem på fredag kväll?

PS: Har gått 7380 steg idag.

4 comments:

Anonymous said...

Visst känns det bra att ha mycket med sig att göra ifall man får lust att variera sig! Jag tror att du kommer att ha 23 böcker med dig hem.

Anonymous said...

Hej Hanna
Jag har taggat dig, kolla min blogg så ser du vad du ska göra!
Trevlig helg!

zakkalife said...

Hi Hanna
Thanks for stopping by my blog. Wow, you have a lot of blogs! I enjoyed looking at the sock blog with all the great projects.

jessica

sussu said...

Hej, japp man måste ta av sig uteskorna o ta på sig inneskor eller bara ha strumpor. Varför? Jupp,för att utifrån kommer det så mycket smuts, bakterier som förstör trämaterialet på däck... o så äter den upp hela båten till slut... som små termiter... Jag tror du har med dig 32 böcker! Hade du kul på mässan? kramz!