Tuesday, September 25, 2007

25 september

Facebook släng dig i väggen.
Jag har hittat en ny leksak på nätet: librarythingy.

Sen har jag promenerat idag. Gick bort till Statoil och bilverkstan där. Min lilla grunka till oljestickan hade kommit och de var snälla nog att vilja fixa det åt mig. Var tvungen att erkänna att jag inte hade bilen med mig utan hade gått - så jag får åka dit imorgon.
Gick vidare till posten och skickade tre paket. Två bokklubbsböcker som jag skickade tillbaka och sen ett hemligt paket till en hemlig stickvän.

Just nu är jag uppe i 7857 steg och kl. är 16.20. Har pass ute i disken och sitter och fyller i lite böcker i librarythingy.

Hannah Tinti's hemsida. Att jag har lagt dit den är för hon har skrivit boken Djurvekterier som jag har läst och tyckte var bra i all sin märklighet.

No comments: