Sunday, January 11, 2009

Vad sysslar jag med - working on right now

Romantic pineapples - mer än så här kan jag inte göra just nu får garnet tog slut. Det är järbo och mer kan jag köpa imorgon på ICA.

Romantic pineapples - I cant do more than this, because I ran out of thread. It is from Järbo and I can buy more tomorrow at ICA.

Tulip doily - nästa fem varv kommer nästa lördag.
Tulip doily - next set of rounds comes up on Saturday.

Anmälde mig till Sockklubben 2009. I januari ska vi sticka Plaited points från Knitty. Jag stickar mina i Austermanns Steps med aloe vera och jojoba. Färg 65.

I joined up in the sockclub for 2009. In January we are knitting Plaited points from Knitty. I am doing mine in Steps with aloe vera and jojoba from Austermann. Color nr 65.

1 comment:

Handarbete/Pyssel said...

Kul att få se bilder på vad du håller på med!!
Blir så sugen på att virka och sticka när jag ser dina alster!
Har en del virkprojekt på gång, så jag har att ta tag i vid tid och tillfälle :)
Men man blir ju oxå sugen på att påböjra nya projekt...!
Ha det gott!!