Monday, November 5, 2007

Vad skönt med trevliga dagar

Hej,

vad skönt det är med trevliga dagar som den här söndagen.

Vaknade vid 8 - av någon anledning hade jag lämnat alarmet på från igår. Åt lunch och tog en promenad.

Sen åkte jag till Tumba, lämnade av N för att "leka" med S. Sen till Södertälje där I och E skulle till Sydpoolen för att bada. Tog en promenad med K- jätteskönt.
Vidare till Syster Yster för att scrappa lite. I början var det mest jag som scrappade då hon var fullt upptagen med Ella som inte ville lämna mamma och var lite blyg för mig. Tack och lov lyckades jag vända på det så att jag kunde roa lilla E medan hennes mamma scrappade.

Syster Ysters L servade oss med mat och kaffe.
Sen bar det iväg till Is dans och dagens tredje promenad. Det blev jag, Syster Sport, Syster Yster och mamma som gick.

Kom upp i 11 359 steg.

1 comment:

Anonymous said...

Låter som en trevlig söndag. Själv var jag på väg hem från Småland i bil, men det var också trevligt även om benen inte fick så mycket promenad.