Wednesday, November 21, 2007

Lite nytt

Jag brukar träffa ett gäng tjejer varannan vecka och scrappa. Nu sist när vi scrappade så bestämde vi oss för att det var himla tråkigt att bara träffas varannan vecka, så nu har vi bestämt att vi träffas varje vecka. Varannan vecka scrappar vi och varannan vecka så hittar vi på något nytt och nedan har ni ett exempel på något nytt: quilling. En av mina systrar klagade över omaka strumppar. Här nedan vill jag visa min LÅDA med OMAKA strumppar. Endera dagen ska jag kasta hela lådan och börja om på nytt.
Jag har haft en hemlig vän och hon har stickat mig ett par vantar. Jättefina och jättevarma, men jag har inte hunnit använda de så mycket. En viss Ida såg vantarna och tog dem på en gång. Hon tyckte de var så varma och sköna.
Sen har jag gjort lite layouter. Behöver kanske inte säga så mycket om dessa.








2 comments:

Eva i Halmstad said...

Roligt att se så kreativ du är.
Ha de gott, Eva.

Anonymous said...

Så fina layouter! Du är jätteduktig.