Friday, November 2, 2007

Lösensumma och promenad

Nu kan min hemliga vän ta det lugnt. Paketet är upphittat.
Var nämligen på posten för att hämta ett paket och då undrade de om jag inte hade ett till att hämta. Jag sa att jag inte visste det, men att jag saknade ditt paket.

Det låg på posten och väntade - och efter att jag hade betalat en liten lösensumma så fick jag ut det. Bild kommer snart.
Vilken perfekt färg du valt till strumpgarnet. Precis en sådan blandning som jag kunde ha valt själv. Teet luktade jättegott och efter lite klurande förstod vi också hur vi skulle öppna temojängen.

Syster Yster och Syster Lyx - nu är det dags att gå ut och gå igen! Jag har tagit en 50-minuters promenad idag så nu ligger ni efter ;-)
Syster Lyx har fått en pedometer av mig så nu MÅSTE hon också gå.

2 comments:

Anonymous said...

Men...så tokigt, var det för lite porto?? Jag hade vägt det och räknat ut hur mycket det skulle kosta. Nåväl, jag lägger i några frimärken i nästa paket, hoppas att det är ok.
Kul att du gillade garnet! Ha en trevlig helg med stickning, scrapping eller vad du har lust med.

Hanna said...

Det behöver du inte göra - jag är bara glad att paketet hittades för det var så mycket perfekta saker i för mig.
Tack detsamma!