Tuesday, May 22, 2007

Inte 10.000

Kom inte upp i 10.000 steg, "bara" 8953 steg. Det började bra, men när vi kom hem så regnade det.
Däremot gick den andra biten bra, dvs maten. Vi åt INTE på McDonalds utan tog en sallad från Statoil. Visserligen med dressing, men även det måste ju vara bättre än pommes frites och Mac Tasty.

Idag är en ny dag. Det är grått och regnigt idag också, men jag hoppas att det lättar till eftermiddagen.

Håll tummarna - idag ska jag försöka boka biljetter till DIF - AIK måndagen den 28 maj. Det är redan 21.000 biljetter sålda så jag vet inte riktigt om det kommer att fungera. Jag satsar på familjebiljetter. Vi blir fem stycken. Jag och barnen, utom K. Fast då får vi med J istället.

Kl 8.18 - är på jobbet. Sitter vid släktforskardatorn och installerar de nya släktforskarprogrammen som vi har köpt.
Gav mig själv en guldstjärna idag. Parkerade bilen borta vid "lilla huset" så jag fick en lite längre promenad på morgonen.

Igår köpte jag en tröja på Allehanda. Den hade kostat 398 men kostade nu bara 100 kr. Köpte i storlek L och den är för stor. Kanske krymper den i tvätten.

1 comment:

Minna och Töserna said...

Heeeeja Hanna!!!
Vad duktig du är... nya friska tag!
Heja, heja, heja...