Tuesday, May 22, 2007

22 maj

Fortsätter samla på mina imaginära guldstjärnor. Var och handlade lunch på ICA, skulle ha min gamla favorit pastasallad med kyckling då jag råkade se hur många kalorier den innehåller. Över 200 kcal/100 gram och själva salladen väger 520 gram! Det betyder att en pastasallad innehåller tillräckligt med kalorier för både lunch och middag. La tillbaka den och gick istället till Thekannan och köpte mig en räksallad.

På måndag smäller det. Jag har beställt biljetter till DIF-AIK. Jag, N, P, J och I kommer vara bland 30.000 andra anhängare och heja fram DIF. Just nu är det 22.000 biljetter sålda. När jag bokade per telefon (eftersom det är familjeläktare) så frågade man mig om jag ville sitta bland djurgårdare eller aik:are - vilken fråga!!!

Har spenderat en lång stund på Skapa Hobbys webb. Har letar efter deras webbutik och till slut var jag tvungen att ringa och fråga hur jag hittade dit. De har lagt ner den eftersom butiken tar för mycket tid och de inte hinner uppdatera den.

No comments: