Sunday, May 13, 2007

13 maj - fotboll

Undrar ni var vi är idag så är det på Rosvalla där I spelar SN-fotbollen. Jag såg att de hade en hemsida, men jag vet inte om de lägger ut resultaten vartefter. I spelar i Freja Superstars.

Stickade klart sjalen igår, men eftersom den är till min hemliga vän så kan jag inte lägga ut bild på den.

Freja superstars spelade jättebra fotboll. Vann två matcher, en oavgjord och en förlust. Det var jättekul att se Superstars spela. Det fanns inga "divor" som i andra lag. Divor aka killar som bara skulle spela själv och inte passa, utan Freja Superstars passade till varandra. Spelade och kämpade.


Här nedan kommer en kämpande I.

2 comments:

Minna och Töserna said...

Hej hej...
Vi sitter/ ligger här på golvet och scrappar loss... eller snarare JAG gör det, Ella ligger bredvid och tittar på! Hon har lärt sig att vända sig från rygg till mage, det går undan här! Lilla terroristen kan man kalla henne för. Först äter man och sen så rullar hon runt och kräks upp allt! Nu är hon lite kinkig så jag får se om hon vill sova med mig en liten stund! Provade ge henne banan gröt, men det var bland det äckligaste hon smakat *skrattar* Har du hunnit med att sy på min andra löpare? Well, well, nu ska jag ta Ellinen... vi hörs! Ps: Idag är det morsdag i finland ;-)

Minna och Töserna said...

Hälsa I och gratta till vinsten i fotbollen, såg att de vann med 2 - 0