Saturday, August 11, 2012

11 augusti, Ravellenics och bröllop

Idag är det bröllop - om cirka 3 timmar gifte sig Kristin och Tobias. Jag sitter här i soffan och tar det lugnt.
Vår present är beställd från Elgiganten. Den levereras den tredje september så fram till dess så får de hålla till godo med någonting annat ... Det skulle vara en överraskning (givetvis), men jag var ju tvungen att ange rätt leveransadress och hennes mobilnummer.När jag kommer på eftermiddagen, så visar det sig att hon har fått en sms från Elgiganten - som talar om att de har mottagit beställningen. Tack och lov så stod det inte vad det var!!!
 Har stickat ovanstående "cowl" som ska bli en julklapp i år - dock inte till modellen.
Ravellenics fortsätter fortfarande och jag har fått fler medaljer.
 Den här fick jag för just cowl:en jag har stickat.

No comments: