Tuesday, March 16, 2010

Gym och promenad

Igår lyckades jag både fixa ett gymbesök, samt promenad.

Gym blev det på morgonen och jag cyklade, gick, gjorde arm curl och leg curl och exensions och gud vet allt. Det var tredje gången sen vi började gå på gym.

Lunchpromenad: Tog en promenad bredvid Sigtunaån. Det var blåsigt, men lä vid ån och eftersom solen sken så blev det varmt. Kändes som om jag kunde gå och gå tills jag stupade. Helt underbart med en promenad i solskenet.
Var inne till Göran på Bilhuset, och beställde fyra nya sommardäck.

Jag har köpt en apparat - en cross-trainer. Så nu finns det ingen ursäkt om jag inte hinner promenera på dagen.

3 comments:

Minna och Töserna said...

Varje gång jag går in för att kolla om du uppdaterat din blogg så läser jag gyn och promenad... *suck*

smyckestokig said...

är du intresserad av smycken säljer just nu kanon snygga budskapsarmband frakfritt, du kan även välja egen text om du hellre vill ha det, tex sitt barns namn,pojkvän mmm
mvh therese

sussu said...

vad kul! jag borjade med spinning pa friskis o svettis, jag svimma av cykeln nastan, haha, men kul var det!