Saturday, June 14, 2008

Till min hemlis

Tack för din kommentar! Jag kom inte ihåg om jag hade anmält mig till hemlis4 och förmodligen har det varit strul med min mailbox igen för jag har inte hittat något mejl från Ulrika om att jag är med. Jag har fått en massa mejl som är tomma, dvs det står inget i dom och inte heller vem som har skickat dom – jag kan ge mig sjutton på att det är något av dessa som har varit viktigt. Men eftersom du mejlar mig har jag ju anmält mig – JIPPIIII!!!!

Så nu ska jag ta kontakt med Ulrika och kolla vem som har mig som hemlig vän. Det ska bli så kul att vara med.

Nu ska jag iväg till stockholm för att se amerikansk fotboll – igen – och kommer inte hem förrän efter Sverige-Spanien. Det är inga större ändringar i svaren – jag är fortfarande galen i strumpor ;-) och London, men jag ska försöka svara på frågorna ikväll/inatt/imorgon bitti.

 

Kram

1 comment:

Ingalill said...

Se där... någon som enkelt och kort kan förklara hur en match går till! Sonen i huset spelade match i söndags och vi förstod NADA!
Please hjälp mig att förstå och sedan att kunna spela viktig när jag kan förklara för mannen i huset.
Sonen spelar i U17 Telge Truckers och gör första säsongen.
Vilket lag hejar man på om man bor i Gnesta?
Så Järnabo man är så är närmaste laget för min del just TT...... hellre då junior än senior.