Sunday, May 11, 2008

Lets walk

Låt ingen lura er. 12,6 km är låååångt, alldeles för långt när det är varmt när det är runt 22 grader i skuggan och det knappt är någon skugga.

 

Nu har jag i alla fall gått Brunnsviken runt. Det tog mig 2 timmar och 33 minuter. I målfållan träffade jag några bekanta: mamma och Sandra, så efteråt stod jag med dem och väntade in Sanna som sprang Spring cross. Det gjorde hon på 76 minuter. Jag är mållös av beundran. Sen stapplade jag till t-banan och vidare hemåt.

25495 steg blev det igår.

 

Don’t let anybody fool you. 12,6 km is looong, way too long when it is hot. It was around 22 degrees Celsius in the shadow and there was hardly any shadow. Not even a pleasant breeze.

 

I did complete and walked around Brunnsviken. It took me 2 hours and 33 minutes. At goal I met my mother and Sandra, so afterwards I stood by them and waited for sanna who ran Spring Cross. She did it in 76 minutes. I am in awe of her accomplishment. Then I staggered to the underground and home.

I made it to 25 495 steps yesterday.

No comments: