Wednesday, June 6, 2007

Happy dance

Jag fick paket igår - från min hemliga vän. Barnen ringde mig på jobbet och sa att jag hade ett paket att hämta från MIN HEMLIGA VÄN!!! Som tur är så behöver jag inte avin, bara jag vet numret på försendelsen så jag kunde springa till ICA och hämta den. Klarade av att inte öppna i bilen - med stor viljestyrka skall nämnas. Men väl hemma slet jag upp det.

På bilden ser ni vad jag fick. Det är ett nystan av Sju bröder och två nystan av Lesotho handspun superfluffy mohair. Har inga planer på vad jag ska göra med bröderna, men visst bara kräver mohairen att den skall bli en sjal. Igår kväll så trodde jag det var grått och jag tänkte att det nog vore snyggt att ha i en metallic tråd i det, men nu i solljuset ser jag ju att det är grönt.

Tack snälla hemliga vän. Boken är jag sugen på att börja på en gång, men den är för tung att ta med sig på flyget till London så den får vänta ett tag.

Hoppas du har en lika bra hemlig vän som jag har ;-)

No comments: