Showing posts with label May 2008. Show all posts
Showing posts with label May 2008. Show all posts

Sunday, June 8, 2008

Sockklubbens majstrumpa

Äntligen är jag klar med maj månads strumpor: Seduction socks. De var roliga att sticka om man lärde sig ganska snabbt hur mönstret gick så att man slapp titta på mönster och stickning. Nu stickar jag på juni-strumporna: clover och det är inte alls lika lätt.

Tuesday, May 20, 2008

London Regents park

Efter lunchen så tog vi tunnelbanan till Regents park där vi promenerade och åt glass innan vi åkte tillbaka hemåt.


Min favoritklätterväxt. Jag har försökt få den att trivas här, men den dör bara hemma hos mig. Det är en wisteria eller blåregn.


Häger! Visst ser det ut som en installation.


På väg till Liverpool street station.

London lunch


Här är min lunch. Vi satte oss vid Themsen och åt lunchen, inköpt på Pret.


Barnen äter lunch.


Utsikten vi hade när vi åt lunch.


Gruppbild på London bridge.