Vi besökte även fjärilshuset i Haga. Jag gillar det, men klarar inte av att vara där så länge. Det är så fuktigt - vilket är givet eftersom det ska föreställa tropisk regnskog. Men det blir så fuktigt, svettig och varmt efter bara några sekunder. Linsen bara immar igen så man kan knappt ta några bilder.
Showing posts with label fjärilar. Show all posts
Showing posts with label fjärilar. Show all posts
Sunday, May 25, 2008
Subscribe to:
Posts (Atom)




