Kommunen hoppar på jobbing.se och jag hoppas få ihop ett lag på min arbetsplats.
Jag har anmält mig som lagledare och fick följande svar:
Strålande Hanna, du är först!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
The municipality is going to join jobbing.se and I hope to get a team at my work place.
I have signed up as a team leader and got this answer:
Brilliant Hanna, you are first!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Showing posts with label jobbing. Show all posts
Showing posts with label jobbing. Show all posts
Monday, March 17, 2008
Subscribe to:
Posts (Atom)