We watched this game between DIF-Hammarby and DIF lost. The game was pretty ok, with a strong opening by DIF - but they do not have anybody who can make goals.
Here is the games only goal. Unfortunately made by DIF themselves in their own goal.
Matchen mellan klackarna tror jag Hammarby vann. Vi satt ovanför DIF-klacken så dom hördes inte så bra. Ända gången det blev bra tryck i vår klack var när sittplats ställde upp. Då, men endast då lyckades dom överrösta Hammarby. Synd att inte sittplats engagerar sig mer.








